00 DSpace/Manakin Repository

Деякі аспекти реалізації основних ідейних засад реформування початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2017-11-24T13:21:32Z
dc.date.available 2017-11-24T13:21:32Z
dc.date.issued 2017-09-28
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7645
dc.description.abstract Дитині в сучасному складному світі недостатньо дати лише знання. Ще важливо навчити користуватися ними. Знання та вміння, що взаємопов’язані з ціннісними орієнтирами учня, які формують його життєві компетентності, потрібні для успішної самореалізації у житті, навчанні та праці. Фактично, більшість учнів, здобувши в школі певний обсяг знань, практичних умінь та навичок, не так далеко просуваються у розумінні свого життя, оволодінні мистецтвом життя uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;373.3(043.2)
dc.subject Знання uk
dc.subject вміння uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject самореалізації умінь та навичок uk
dc.subject самореалізації у житт uk
dc.subject праця uk
dc.title Деякі аспекти реалізації основних ідейних засад реформування початкової школи uk
dc.type ConfThesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу