dc.contributor.author |
Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-24T13:25:22Z |
|
dc.date.available |
2017-11-24T13:25:22Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Сучасна школа потребує професійно компетентного вчителя |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7647 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна школа потребує професійно компетентного вчителя, який на високому рівні володіє інноваційними технологіями навчання, здатного запроваджувати новітні підходи при роботі з учнівськими колективами. Провідним компонентом формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ постає його здатність на основі науково-методичних рекомендацій та власних ідей і розробок формулювати в умовах диференційованого навчання цікаві для учнів різнорівневі завдання дослідницького й творчого характеру. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань: ВПЦ «Візаві»., 2017. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378: 371.134; |
|
dc.subject |
формування |
uk |
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
майбутній учитель |
uk |
dc.subject |
професійна |
uk |
dc.subject |
– професійно-змістовний (базовий) компонент |
uk |
dc.subject |
– професійно-діяльнісний (практичний) компонент |
uk |
dc.subject |
– професійно-особистісний компонент |
uk |
dc.subject |
інноваційні |
uk |
dc.subject |
педагогічні |
uk |
dc.subject |
технології |
uk |
dc.title |
Професійна компетентність в структурі фахової підготовки майбутнього вчителя |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |