dc.contributor.author |
Дзюбенко, Ірина Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-24T13:53:21Z |
|
dc.date.available |
2017-11-24T13:53:21Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Розвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7654 |
|
dc.description.abstract |
Розвинені держави світу в освіті орієнтуються на інтелектуальний і моральний розвиток підростаючого покоління, цілеспрямоване формування критичного і творчого мислення, на пізнавально-інтелектуальну компетентність учнів, на формування здатності швидкої соціальної адаптації в світі, що змінюється. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань : ФОП Жовтий О. О., 2017. – 85с. |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378: 371.134; |
|
dc.subject |
психодидактика |
uk |
dc.subject |
теорія |
uk |
dc.subject |
практика |
uk |
dc.subject |
творча діяльність |
uk |
dc.subject |
інтелект |
uk |
dc.subject |
пізнавально-інтелектуальна |
uk |
dc.subject |
«розвиваюча освіта» |
uk |
dc.subject |
інтелектуальне виховання |
uk |
dc.subject |
інтерактивні технології |
uk |
dc.subject |
ігрові технології |
uk |
dc.title |
Психодидактика: від теорії ‒ до творчої діяльності |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |