00 DSpace/Manakin Repository

Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравчук, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-11-26T11:35:06Z
dc.date.available 2017-11-26T11:35:06Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Кравчук О. В. Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. / О. В. Кравчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 8 (62). – С. 43–54. uk
dc.identifier.issn orcid.org/0000-0001-6502-5856
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7674
dc.description.abstract У статті на матеріалі періодики 20-х років минулого століття проаналізовано проблеми, пов’язані зі впровадженням інновацій у практику українських шкіл. Успішному впровадженню інновацій перешкоджав внутрішній психічний опір педагога, зумовлений як стереотипним мисленням, страхом перед новим, так і частою зміною новацій, невдалим попереднім досвідом. Перешкодами зовнішнього характеру були відсутність належної підготовки вчителя на тлі важких загальних умов праці, відсутність належного методичного супроводу, недотримання відповідної обстановки навчання і обладнання, що робило інновацію неефективною. Урахування ретроспективного досвіду є запорукою успішного впровадження інновацій на сучасному етапі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.001.76(477)"191";№8 (62) 2016
dc.subject інновації uk
dc.subject впровадження інновації uk
dc.subject інноваційна діяльність uk
dc.subject антиінноваційні бар’єри uk
dc.subject педагогічний досвід uk
dc.subject методичний супровід uk
dc.subject історія освіти uk
dc.title Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу