Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T11:35:06Z | |
dc.date.available | 2017-11-26T11:35:06Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Кравчук О. В. Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. / О. В. Кравчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 8 (62). – С. 43–54. | uk |
dc.identifier.issn | orcid.org/0000-0001-6502-5856 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7674 | |
dc.description.abstract | У статті на матеріалі періодики 20-х років минулого століття проаналізовано проблеми, пов’язані зі впровадженням інновацій у практику українських шкіл. Успішному впровадженню інновацій перешкоджав внутрішній психічний опір педагога, зумовлений як стереотипним мисленням, страхом перед новим, так і частою зміною новацій, невдалим попереднім досвідом. Перешкодами зовнішнього характеру були відсутність належної підготовки вчителя на тлі важких загальних умов праці, відсутність належного методичного супроводу, недотримання відповідної обстановки навчання і обладнання, що робило інновацію неефективною. Урахування ретроспективного досвіду є запорукою успішного впровадження інновацій на сучасному етапі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.001.76(477)"191";№8 (62) 2016 | |
dc.subject | інновації | uk |
dc.subject | впровадження інновації | uk |
dc.subject | інноваційна діяльність | uk |
dc.subject | антиінноваційні бар’єри | uk |
dc.subject | педагогічний досвід | uk |
dc.subject | методичний супровід | uk |
dc.subject | історія освіти | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. | uk |
dc.type | Article | uk |