dc.contributor.author |
Кравчук, Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-26T11:35:06Z |
|
dc.date.available |
2017-11-26T11:35:06Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Кравчук О. В. Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. / О. В. Кравчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 8 (62). – С. 43–54. |
uk |
dc.identifier.issn |
orcid.org/0000-0001-6502-5856 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7674 |
|
dc.description.abstract |
У статті на матеріалі періодики 20-х років минулого століття проаналізовано проблеми, пов’язані зі впровадженням інновацій у практику українських шкіл. Успішному впровадженню інновацій перешкоджав внутрішній психічний опір педагога, зумовлений як стереотипним мисленням, страхом перед новим, так і частою зміною новацій, невдалим попереднім досвідом. Перешкодами зовнішнього характеру були відсутність належної підготовки вчителя на тлі важких загальних умов праці, відсутність належного методичного супроводу, недотримання відповідної обстановки навчання і обладнання, що робило інновацію неефективною. Урахування ретроспективного досвіду є запорукою успішного впровадження інновацій на сучасному етапі. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.001.76(477)"191";№8 (62) 2016 |
|
dc.subject |
інновації |
uk |
dc.subject |
впровадження інновації |
uk |
dc.subject |
інноваційна діяльність |
uk |
dc.subject |
антиінноваційні бар’єри |
uk |
dc.subject |
педагогічний досвід |
uk |
dc.subject |
методичний супровід |
uk |
dc.subject |
історія освіти |
uk |
dc.title |
Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. |
uk |
dc.type |
Article |
uk |