Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T12:44:45Z | |
dc.date.available | 2017-11-26T12:44:45Z | |
dc.date.issued | 2017-11-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683 | |
dc.description | Стаття надрукована в Чехії | uk |
dc.description.abstract | У статті розглянуто розвиток форм і способів освоєння та пропаганди передового педагогічного досвіду в Україні протягом ХХ століття. У 20-х роках минулого століття найбільш поширеною формою були дискусії на сторінках періодичних видань, організовані здебільшого учителями-практиками. Необхідність пропаганди і поширення педагогічного досвіду усвідомлювалась і керівними органами освіти, які ставили вимоги до активізації роботи з обміну передовим досвідом. У другій половині ХХ століття передовий досвід і проблеми його впровадження стають об’єктом наукового вивчення. З’явилися такі форми, як конференції, семінари з обміну досвідом та школи передового педагогічного досвіду. Найбільш результативною формою фіксації, вивчення і пропагування стало створення картотек передового педагогічного досліду, організованих при обласних та республіканському інституті удосконалення учителів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | №6 2017 | |
dc.subject | педагогічні дискусії | uk |
dc.subject | передовий педагогічний досвід | |
dc.subject | картотека передового педагогічного досвіду | uk |
dc.subject | школи передового педагогічного досвіду | uk |
dc.subject | впровадження досвіду | uk |
dc.title | History of the forms of popularization and introduction of advanced pedagogical experience into practice of Ukrainian schools | uk |
dc.type | Article | uk |