dc.contributor.author |
Кравчук, Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-26T12:44:45Z |
|
dc.date.available |
2017-11-26T12:44:45Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7683 |
|
dc.description |
Стаття надрукована в Чехії |
uk |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто розвиток форм і способів освоєння та пропаганди передового педагогічного досвіду в Україні протягом ХХ століття. У 20-х роках минулого століття найбільш поширеною формою були дискусії на сторінках періодичних видань, організовані здебільшого учителями-практиками. Необхідність пропаганди і поширення педагогічного досвіду усвідомлювалась і керівними органами освіти, які ставили вимоги до активізації роботи з обміну передовим досвідом. У другій половині ХХ століття передовий досвід і проблеми його впровадження стають об’єктом наукового вивчення. З’явилися такі форми, як конференції, семінари з обміну досвідом та школи передового педагогічного досвіду. Найбільш результативною формою фіксації, вивчення і пропагування стало створення картотек передового педагогічного досліду, організованих при обласних та республіканському інституті удосконалення учителів. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
№6 2017 |
|
dc.subject |
педагогічні дискусії |
uk |
dc.subject |
передовий педагогічний досвід |
|
dc.subject |
картотека передового педагогічного досвіду |
uk |
dc.subject |
школи передового педагогічного досвіду |
uk |
dc.subject |
впровадження досвіду |
uk |
dc.title |
History of the forms of popularization and introduction of advanced pedagogical experience into practice of Ukrainian schools |
uk |
dc.type |
Article |
uk |