Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T13:34:26Z | |
dc.date.available | 2017-11-26T13:34:26Z | |
dc.date.issued | 2017-11-26 | |
dc.identifier.citation | Кравчук О. В. Періодизація новаторського педагогічного руху в Україні у ХХ столітті / О. В. Кравчук // Історико-педагогічний альманах. –2016. – Випуск 2. – С. 32–40. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7685 | |
dc.description.abstract | Розробка періодизації педагогічного новаторського руху необхідна для з’ясування його динаміки, встановлення тенденцій і закономірностей. Педагогічне новаторство є відображенням стану освіти і загального розвитку культури в суспільстві, тому вважаємо, що один із головних принципів виокремлення періодів новаторського руху повинен полягати у кореляції періодів новаторства із періодами розвитку освіти в Україні. У науковій літературі спостерігаємо різні дати відліку початку новаторського руху. Словосполученням новаторський рух здебільшого номінували діяльність учителів-новаторів у 70-80 роки ХХ ст., внаслідок чого склався певний стереотип, відповідно до якого діяльність учителів саме цього періоду усвідомлюється як новаторський рух. Проте прагнення до новизни, пошуки вдосконалення як системи освіти в цілому, так і окремих її складників властиві педагогічній діяльності на всіх етапах її існування. Перспективи подальшого дослідження вбачаємо у поглибленому і деталізованому розкритті інновацій на кожному етапі: новаторство у змісті освіти, новаторство ідей, спрямованих на удосконалення структури уроку, виникнення нових педагогічних концепцій, а також впровадження новацій у педагогічний процес. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | історія освіти | uk |
dc.subject | новаторський рух | uk |
dc.subject | педагогічне новаторство | uk |
dc.subject | періодизація новаторського руху | uk |
dc.title | Періодизація новаторського педагогічного руху в Україні у ХХ столітті | uk |
dc.type | Article | uk |