DSpace Repository

До проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти України

Show simple item record

dc.contributor.author Кравчук, Оксана Володимирівна
dc.date.accessioned 2017-11-26T13:50:39Z
dc.date.available 2017-11-26T13:50:39Z
dc.date.issued 2017-11-26
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
dc.description.abstract Вивчення історії педагогічного новаторського руху насамперед вимагає встановлення його хронології. Загальновідомо, що розробка періодизації будь-якого феномену дає змогу чітко зрозуміти генезу, еволюцію, аналізованого явища, дозволяє встановити тенденції і виявити закономірності, на підставі яких можна робити наукові узагальнення. О. В. Сухомлинська слушно зауважує, що проблема періодизації розвитку – одна з найбільш складних, комплексних і багаторівневих проблем наукового знання і потребує досконалого знання про об’єкт дослідження, про суміжні з ним науки. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject Новатори uk
dc.subject педагогіка uk
dc.subject урок uk
dc.subject вчені uk
dc.title До проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти України uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account