dc.contributor.author |
Роєнко, Людмила Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Волошина, Ганна Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-26T18:45:28Z |
|
dc.date.available |
2017-11-26T18:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7712 |
|
dc.description.abstract |
В статті розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення на уроках літературного читання. Схарактеризовано складники підготовки майбутнього фахівця до розвитку означеного феномена в учнів. Особливу увагу приділено формуванню у студентами уміння ставити запитання до тексту відповідно до рівнів розумової діяльності (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання). Звертається увага на структуру уроку критичного мислення та пропонуються найефективніші методи і прийоми їх реалізації на кожному з етапів уроку літературного читання у початковій школі. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378:373.3.011.3-051; |
|
dc.subject |
підготовка учителів, критичне мислення |
uk |
dc.subject |
літературне читання |
uk |
dc.title |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |