Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Роєнко, Людмила Миколаївна | |
dc.contributor.author | Волошина, Ганна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T18:45:28Z | |
dc.date.available | 2017-11-26T18:45:28Z | |
dc.date.issued | 2017-11-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7712 | |
dc.description.abstract | В статті розглядаються окремі аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення на уроках літературного читання. Схарактеризовано складники підготовки майбутнього фахівця до розвитку означеного феномена в учнів. Особливу увагу приділено формуванню у студентами уміння ставити запитання до тексту відповідно до рівнів розумової діяльності (знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання). Звертається увага на структуру уроку критичного мислення та пропонуються найефективніші методи і прийоми їх реалізації на кожному з етапів уроку літературного читання у початковій школі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378:373.3.011.3-051; | |
dc.subject | підготовка учителів, критичне мислення | uk |
dc.subject | літературне читання | uk |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРИЙОМІВ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ | uk |
dc.type | Article | uk |