Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ящук, Сергій Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2017-11-27T13:03:31Z | |
dc.date.available | 2017-11-27T13:03:31Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Фундаментальні та прикладні дослідження: сучасні науково-практичні рішення і підходи : збірник матеріалів ІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції. – Баку – Ужгород – Дрогобич: Посвіт, 2017 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7739 | |
dc.description.abstract | Оскільки освітньо-професійна програма підготовки магістра, зокрема технологічної освіти, у вищій школі передбачає засвоєння теоретичного блоку та практичного, то формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів загальнотехнічних дисциплін та методики навчання технологій є процесом, систематичним й поступовим, який вимагає застосування технологій навчання, які б забезпечували результативність цього процесу. З цією метою якісну професійну підготовку магістрів технологічної освіти можна досягти лише за умови упровадження сучасних педагогічних технологій, серед яких: особистісно орієнтована, проектна, тренінгові, а також технології контекстного, позиційного та подієвого навчання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ | uk |
dc.subject | Вища школа | uk |
dc.subject | Загальнотехнічна підготовка | uk |
dc.title | СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |