dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-28T07:00:53Z |
|
dc.date.available |
2017-11-28T07:00:53Z |
|
dc.date.issued |
2017-11-26 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7762 |
|
dc.description.abstract |
Характерною ознакою нинішнього етапу розвитку освітніх технологій є активне розроблення методик формування у молодого покоління особистісних якостей, потрібних для адаптації випускників шкіл у нових умовах життя. У руслі творення нової, демократичної педагогічної системи, що ставить за мету досягнення максимально повного розкриття пізнавальних і творчих можливостей особистості, стали актуальними ідеї спільної діяльності, співпраці, діалогу [1]. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.014(043.2) |
|
dc.subject |
Труднощі |
uk |
dc.subject |
Опредметнюють |
uk |
dc.subject |
розпредмечування |
uk |
dc.subject |
виконуючи спільне завдання |
uk |
dc.subject |
Лідерства та поваги д інших |
uk |
dc.subject |
Ініціативність |
uk |
dc.title |
Формування навичок спільної діяльності один з приорітетів нової Української школи |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |