Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2017-11-28T07:00:53Z | |
dc.date.available | 2017-11-28T07:00:53Z | |
dc.date.issued | 2017-11-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7762 | |
dc.description.abstract | Характерною ознакою нинішнього етапу розвитку освітніх технологій є активне розроблення методик формування у молодого покоління особистісних якостей, потрібних для адаптації випускників шкіл у нових умовах життя. У руслі творення нової, демократичної педагогічної системи, що ставить за мету досягнення максимально повного розкриття пізнавальних і творчих можливостей особистості, стали актуальними ідеї спільної діяльності, співпраці, діалогу [1]. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.014(043.2) | |
dc.subject | Труднощі | uk |
dc.subject | Опредметнюють | uk |
dc.subject | розпредмечування | uk |
dc.subject | виконуючи спільне завдання | uk |
dc.subject | Лідерства та поваги д інших | uk |
dc.subject | Ініціативність | uk |
dc.title | Формування навичок спільної діяльності один з приорітетів нової Української школи | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |