Abstract:
У статті розглянуто педагогічну стратегію «від дитини до мистецтва у
процесі творчого розвитку молодших школярів.
Теоретично обґрунтовано інтеграцію у мистецькій освіті як пріоритетний
орієнтир її подальшого становлення.
Визнано, що творчість є важливою умовою і засобом формування у школярів
здібностей образного світосприймання, а молодший шкільний є базовим у художньо-
творчій діяльності учнів.
Доведено, що творчість сприяє більш глибокому засвоєнню матеріалу і
розвитку художніх здібностей дітей.
Відповідно до теорій розвитку творчої особистості досліджено і визначено,
що процес формування творчих якостей учнів буде більш ефективним на основі
інтеграції різних видів художньо-творчої діяльності дітей у мистецькій освіті.