Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сирота, Зоя Миколаївна | |
dc.contributor.author | Сирота, Всеволод Маркович | |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T11:29:41Z | |
dc.date.available | 2017-11-29T11:29:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7943 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття діяльність, творча діяльність. Самостійну творчо-пізнавальну діяльність визначено як дослідницький пошук, нестандартне мислення. Теоретично обґрунтовано ступінь активізації творчо-пізнавальної діяльності учнів у процесі музично-інтонаційного, візуально-образного, ритмо-пластичного аспектів художньо-творчого мислення особистості. Виявлено значення імпровізації як чинника розвитку самостійної активності учнів у творчо-пізнавальній діяльності. Як «першотворчість» це вільний політ свавільної фантазії, відсутність попередньої підготовки, здатність імпровізатора миттєво асимілювати сторонню ідею, образно освоювати і втілювати матеріал, запропонований зовні. Досліджено музично-інтонаційну, візуально-образну, ритмопластичну діяльність у процесі імпровізації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371,134 | |
dc.subject | імпровізація | uk |
dc.subject | інверсія | |
dc.subject | синестезія | |
dc.subject | релаксація | |
dc.subject | синкретичність | |
dc.subject | розвиток | |
dc.subject | активізація | |
dc.subject | самостійна творчо-пізнавальна діяльність | |
dc.title | ІМПРОВІЗАЦІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk |
dc.type | Article | uk |