Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербак, Олександр Валерійович | |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T11:51:21Z | |
dc.date.available | 2017-11-29T11:51:21Z | |
dc.date.issued | 2017-04-27 | |
dc.identifier.citation | 1. Мукан Н. В. Неперервна педагогічна освіта вчителів загальноосвітніх шкіл. Професійне становлення та розвиток (на матеріалах Великої Британії, Канади, США). – Л.: Вид-во Нац. ун-ту «Львівська політехніка». – 2010. – 283 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7950 | |
dc.description.abstract | З розвитком новітніх технологій, особливо комп’ютеризації суспільства для навчальних цілей, значна кількість університетів, коледжів та навчальних центрів США успішно реалізують дистанційне навчання через Internet. Набули популярність такі дистанційні форми професійного розвитку педагогів як он-лайн дискусії, телеконференції, наставництво та надання консультативної допомоги вчителям, навчальні групи педагогів. Саме тому дана тема є актуальною тапотребує глибокого дослідження. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.12:005.963]004(043.2) | |
dc.subject | ІКТ | uk |
dc.subject | система неперервної освіти | uk |
dc.subject | педагогічна освіта США | uk |
dc.subject | США | uk |
dc.subject | інформаційні засоби | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | новітні технології | uk |
dc.subject | комп'ютеризація | uk |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ США | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |