Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Щербак, Олександр Валерійович | |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T12:05:28Z | |
dc.date.available | 2017-11-29T12:05:28Z | |
dc.date.issued | 2017-09-11 | |
dc.identifier.citation | Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. – К.: Бліц, 1997. – 206 с. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 3-4 класи. – К.: Початкова школа, 2003. – 296 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7954 | |
dc.description.abstract | Немає потреби і неможливо однаково навчати і навчити всіх дітей, сформувати в кожної дитини одні й ті самі вміння та навички з різних предметів, добитися від дітей одного і того самого рівня розвитку логічного та творчого мислення, однакового сприймання дійсності. Це стосується і навчання математики, методів розв’язування різних задач, побудови й аналізу різноманітних математичних моделей процесів та явищ. Комп’ютерна підтримка цього процесу дає значний педагогічний ефект, полегшуючи, розширюючи і поглиблюючи вивчення і розуміння математики як науки. Сучасна психологія визнає, що гра охоплює всі періоди життя людини. Це – важлива форма її життєдіяльності, а не вікова ознака. З грою людина не розлучається все життя, змінюються лише її мотиви, форми проведення, ступінь вияву почуттів та емоцій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.016:51]:004(043.2) | |
dc.subject | комп'ютер | uk |
dc.subject | дидактичні ігри | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | математика в початковій школі | uk |
dc.subject | комп'ютерна підтримка | uk |
dc.subject | комп'ютерна програма | uk |
dc.subject | школярі | uk |
dc.subject | розвиток здібностей | uk |
dc.subject | дитячі ігри | uk |
dc.subject | комп'ютеризація | uk |
dc.title | РОЛЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |