dc.contributor.author |
Щербак, Олександр Валерійович |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-29T12:05:28Z |
|
dc.date.available |
2017-11-29T12:05:28Z |
|
dc.date.issued |
2017-09-11 |
|
dc.identifier.citation |
Програми для середньої загальноосвітньої школи. 1-4 класи. – К.: Бліц, 1997. – 206 с. Програми для середньої загальноосвітньої школи. 3-4 класи. – К.: Початкова школа, 2003. – 296 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7954 |
|
dc.description.abstract |
Немає потреби і неможливо однаково навчати і навчити всіх дітей, сформувати в кожної дитини одні й ті самі вміння та навички з різних предметів, добитися від дітей одного і того самого рівня розвитку логічного та творчого мислення, однакового сприймання дійсності. Це стосується і навчання математики, методів розв’язування різних задач, побудови й аналізу різноманітних математичних моделей процесів та явищ. Комп’ютерна підтримка цього процесу дає значний педагогічний ефект, полегшуючи, розширюючи і поглиблюючи вивчення і розуміння математики як науки. Сучасна психологія визнає, що гра охоплює всі періоди життя людини. Це – важлива форма її життєдіяльності, а не вікова ознака. З грою людина не розлучається все життя, змінюються лише її мотиви, форми проведення, ступінь вияву почуттів та емоцій. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.016:51]:004(043.2) |
|
dc.subject |
комп'ютер |
uk |
dc.subject |
дидактичні ігри |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
математика в початковій школі |
uk |
dc.subject |
комп'ютерна підтримка |
uk |
dc.subject |
комп'ютерна програма |
uk |
dc.subject |
школярі |
uk |
dc.subject |
розвиток здібностей |
uk |
dc.subject |
дитячі ігри |
uk |
dc.subject |
комп'ютеризація |
uk |
dc.title |
РОЛЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |