00 DSpace/Manakin Repository

Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Музика, Ольга Яношівна
dc.contributor.author Король, Анатолій Миколайович
dc.date.accessioned 2017-12-01T06:59:42Z
dc.date.available 2017-12-01T06:59:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8195
dc.description.abstract У статті здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Обґрунтовано значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378..74 (072);
dc.subject художньо-творча обдарованість uk
dc.subject професійно-особистісний саморозвиток, uk
dc.subject психолого-педагогічні умови uk
dc.subject самореалізація, uk
dc.subject майбутні вчителі образотворчого мистецтва. uk
dc.title Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу