Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Побірченко, Олена Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2017-12-01T08:57:14Z | |
dc.date.available | 2017-12-01T08:57:14Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8219 | |
dc.description.abstract | Сучасні освітні виклики потребують готовності вчителя до реалізації інноваційної професійної діяльності. Зокрема, у результаті численних дискусій з’явився проект нового базового закону «Про освіту». Нині цей документ прийнято за основу у першому слуханні у Верховній Раді України 6 жовтня 2016 року (законопроект № 3491-д від 04.04.2016). Він визначає основні зміни в дошкільній, загальній середній, професійній, вищій освіті, а також в освіті дорослих. Цей документ – Концептуальні засади реформування середньої освіти «Нова українська школа» – пояснює ідеологію змін, які будеи реалізовувати підготовлений законопроект. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | інноваційна | uk |
dc.subject | педагогічна діяльність | |
dc.title | НОВА ШКОЛА ПОТРЕБУЄ НОВОГО ВЧИТЕЛЯ | uk |
dc.type | Article | uk |