dc.contributor.author |
Волошин, Петро Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-04T11:58:16Z |
|
dc.date.available |
2017-12-04T11:58:16Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.issn |
2076-6173 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8295 |
|
dc.description.abstract |
У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності, удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності співу як компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій, змісту методичних вказівок, засвоєнню матеріалу вокальних творів традиційними методами та з використанням інноваційних технологій, активізації емоційних станів студентів у процесі роботи над вокальними творами і їх прилюдного виконання. У статті аналізується роль емоційної сфери майбутніх учителів музики та її вплив на ефективність формування їхньої вокально-виконавської надійності, пропонується ефективна методика цілеспрямованого її формування. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 371.134:78.071.2; |
|
dc.subject |
майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори. |
uk |
dc.title |
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАДІЙНОСТІ СПІВУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |