Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волошин, Петро Миколайович | |
dc.date.accessioned | 2017-12-04T11:58:16Z | |
dc.date.available | 2017-12-04T11:58:16Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.issn | 2076-6173 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8295 | |
dc.description.abstract | У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності, удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності співу як компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій, змісту методичних вказівок, засвоєнню матеріалу вокальних творів традиційними методами та з використанням інноваційних технологій, активізації емоційних станів студентів у процесі роботи над вокальними творами і їх прилюдного виконання. У статті аналізується роль емоційної сфери майбутніх учителів музики та її вплив на ефективність формування їхньої вокально-виконавської надійності, пропонується ефективна методика цілеспрямованого її формування. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:78.071.2; | |
dc.subject | майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори. | uk |
dc.title | МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАДІЙНОСТІ СПІВУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ | uk |
dc.type | Article | uk |