00 DSpace/Manakin Repository

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАДІЙНОСТІ СПІВУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Волошин, Петро Миколайович
dc.date.accessioned 2017-12-04T11:58:16Z
dc.date.available 2017-12-04T11:58:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.issn 2076-6173
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8295
dc.description.abstract У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності, удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності співу як компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій, змісту методичних вказівок, засвоєнню матеріалу вокальних творів традиційними методами та з використанням інноваційних технологій, активізації емоційних станів студентів у процесі роботи над вокальними творами і їх прилюдного виконання. У статті аналізується роль емоційної сфери майбутніх учителів музики та її вплив на ефективність формування їхньої вокально-виконавської надійності, пропонується ефективна методика цілеспрямованого її формування. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134:78.071.2;
dc.subject майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори. uk
dc.title МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАДІЙНОСТІ СПІВУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу