DSpace Repository

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАДІЙНОСТІ СПІВУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Волошин, Петро Миколайович
dc.date.accessioned 2017-12-04T11:58:16Z
dc.date.available 2017-12-04T11:58:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.issn 2076-6173
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8295
dc.description.abstract У статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності, удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності співу як компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій, змісту методичних вказівок, засвоєнню матеріалу вокальних творів традиційними методами та з використанням інноваційних технологій, активізації емоційних станів студентів у процесі роботи над вокальними творами і їх прилюдного виконання. У статті аналізується роль емоційної сфери майбутніх учителів музики та її вплив на ефективність формування їхньої вокально-виконавської надійності, пропонується ефективна методика цілеспрямованого її формування. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 371.134:78.071.2;
dc.subject майбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори. uk
dc.title МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАДІЙНОСТІ СПІВУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account