DSpace Repository

СПЕЦИФІКА АКТИВІЗАЦІЇ ДІЙОВОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Гусак, Владислав Анатолійович
dc.date.accessioned 2017-12-04T12:54:56Z
dc.date.available 2017-12-04T12:54:56Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Гусак В. А. - специфіка активізаціїдійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак // Київ . - 2017 uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299
dc.description.abstract У статті викладена сутність понять «дійове мислення», «ідеомоторика» і «психомоторика». Автор висвітлює специфіку і наслідки активізації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки на тлі функціонування психомоторики і практичної апробації методу «ідеомоторне тренування». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури досліджено питання методології інструментально- виконавської підготовки в аспекті інтенсифікації професійної рефлексивної діяльності і психомоторних процесів фахівців мистецького профілю. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Київський університет імені Бориса Грінченка uk
dc.relation.ispartofseries УДК;371.134:785(07)
dc.subject дійове мислення uk
dc.subject деомоторика uk
dc.subject сихомоторика uk
dc.title СПЕЦИФІКА АКТИВІЗАЦІЇ ДІЙОВОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account