dc.contributor.author |
Шкуренко, Олександра Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-05T19:02:35Z |
|
dc.date.available |
2017-12-05T19:02:35Z |
|
dc.date.issued |
2017-12-05 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8315 |
|
dc.description.abstract |
Статтю присвячено одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога − формуванню професійної педагогічної комунікації, її значущості у навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу, представлено аналіз стану використання інноваційних технологій навчання, як засобу реалізації педагогічної комунікації учителями початкової школи. Автор розкриває значення педагогічної комунікації у сучасному інформаційному суспільстві, розглядає історичний аспект становлення цього процесу, пропонує власний досвід формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи із практичним використанням інтерактивної технології навчання на заняттях. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 378:373.3.011.3-051; |
|
dc.subject |
комунікація, професійно-педагогічна комунікація, інноваційні технології, педагогічна технологія, інтерактивна технологія навчання, дискусія, комунікаційна компетентність |
uk |
dc.title |
Особливості формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій |
uk |
dc.type |
Article |
uk |