00 DSpace/Manakin Repository

Особливості формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шкуренко, Олександра Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-12-05T19:02:35Z
dc.date.available 2017-12-05T19:02:35Z
dc.date.issued 2017-12-05
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8315
dc.description.abstract Статтю присвячено одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога − формуванню професійної педагогічної комунікації, її значущості у навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу, представлено аналіз стану використання інноваційних технологій навчання, як засобу реалізації педагогічної комунікації учителями початкової школи. Автор розкриває значення педагогічної комунікації у сучасному інформаційному суспільстві, розглядає історичний аспект становлення цього процесу, пропонує власний досвід формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи із практичним використанням інтерактивної технології навчання на заняттях. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378:373.3.011.3-051;
dc.subject комунікація, професійно-педагогічна комунікація, інноваційні технології, педагогічна технологія, інтерактивна технологія навчання, дискусія, комунікаційна компетентність uk
dc.title Особливості формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу