DSpace Repository

Особливості формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій

Show simple item record

dc.contributor.author Шкуренко, Олександра Вікторівна
dc.date.accessioned 2017-12-05T19:02:35Z
dc.date.available 2017-12-05T19:02:35Z
dc.date.issued 2017-12-05
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8315
dc.description.abstract Статтю присвячено одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога − формуванню професійної педагогічної комунікації, її значущості у навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу, представлено аналіз стану використання інноваційних технологій навчання, як засобу реалізації педагогічної комунікації учителями початкової школи. Автор розкриває значення педагогічної комунікації у сучасному інформаційному суспільстві, розглядає історичний аспект становлення цього процесу, пропонує власний досвід формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи із практичним використанням інтерактивної технології навчання на заняттях. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК 378:373.3.011.3-051;
dc.subject комунікація, професійно-педагогічна комунікація, інноваційні технології, педагогічна технологія, інтерактивна технологія навчання, дискусія, комунікаційна компетентність uk
dc.title Особливості формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account