Abstract:
У монографії представлено теоретичні результати наукових досліджень викладачів кафедри образотворчого мистецтва Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Вони стосуються низки питань культуро-центристської парадигми, творчо-компетентнісних та розвивальних основ професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також формування його готовності до виконання функцій фахової діяльності.
Монографія містить три розділи. У першому досліджується проблема формування професійної (М. О. Пічкур) та естетичної (Г. І. Сотська) культури майбутнього вчителя образотворчого мистецтва; у другому – розвитку художньо-творчої компетентності (О. В. Семенова) і творчих здібностей (О. Я. Музика); у третьому – підготовки до роботи в сільській школі (О. М. Побірченко), організації позакласної роботи (Л. В. Базильчук) та викладання художньої праці у початковій школі (В. М. Сирота).
Матеріали наукового видання можуть бути корисними для студентів при написанні курсових і кваліфікаційних робіт, аспірантів і докторантів, а також усім, хто досліджує проблеми мистецької освіти.