Abstract:
У статті проаналізовано методичну систему навчання біохімії, яка спрямована на методичну підготовку
студентів і є наслідком застосування різних методологічних підходів до її побудови. Показано, що застосу-
вання еволюційного, структурно-функціонального та екологічного підходів до аналізу кожного біохімічного
поняття дозволяє розкрити їх цілісність та виявити суттєві характеристики, які служать основою для
побудови біохімічного змісту в школі. Методична підготовка студентів в процесі вивчення курсу біохімії за-
снована на системі проблемних методичних ситуацій, що моделюють професійну діяльність вчителя і діяль-
ність учня при роботі з біохімічним змістом. Засвоєння біохімічного змісту, а також методів, форм і засобів
його вивчення досягається за рахунок його переосмислення і методичної переробки в доступні для школярів
завдання.