dc.contributor.author |
Авраменко, Валентина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-02-07T10:02:56Z |
|
dc.date.available |
2018-02-07T10:02:56Z |
|
dc.date.issued |
2018-02-07 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8509 |
|
dc.description.abstract |
статті зосереджено увагу на одній з центральних проблем сучасної професійної освіти – формуванні термінологічної компетентності як обов’язкового складника мовно-професійної культури фахівців економічного профілю. Досліджено стан цієї проблеми у вітчизняних і зарубіжних теоретичних джерелах та у досвіді масової педагогічної практики. З’ясовано зміст базових понять, визначено структуру мовленнєвої компетентності фахівців економічного профілю та зміст її компонентів. Проаналізовано теоретичні й практичні питання, опрацювання і засвоєння яких підвищить рівень термінологічної компетентності майбутніх фахівців економічного профілю. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378.016–047.22:33 |
|
dc.subject |
термінологічна компетентність |
uk |
dc.subject |
професійна підготовка |
uk |
dc.subject |
мовно-професійна культура |
uk |
dc.subject |
фахівці економічного профілю економічна термінологія |
uk |
dc.subject |
професійне спілкування |
uk |
dc.title |
ТЕРМІНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ МОВНО-ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ФАХІВЦІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОФІЛЮ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |