dc.contributor.author |
Пічкур, Микола Олександрович |
|
dc.contributor.author |
Демченко, Ірина Іванівна |
|
dc.contributor.author |
Сулим, Володимир Трохимович |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-07T06:48:34Z |
|
dc.date.available |
2018-03-07T06:48:34Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8561 |
|
dc.description |
Пічкур М. О. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / М. О. Пічкур, І. І. Демченко, В. Т. Сулим // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 90-94 |
uk |
dc.description.abstract |
Авторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного
виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники
доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії,
самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти
студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу
для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК: 378:37.3.011.3-051]:376-056; |
|
dc.subject |
фахова ідентифікація, стан готовності, майбутній педагог, інклюзивна освіта, психолого-педагогічна діагностика; |
uk |
dc.subject |
specialty identification |
uk |
dc.subject |
skills |
|
dc.subject |
future teachers |
|
dc.subject |
inclusive education |
|
dc.subject |
psycho-pedagogical activities |
|
dc.title |
ФАХОВО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ВИМІР СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
uk |
dc.title.alternative |
SPECIALTY-IDENTIFICATION ASPECT OF ASSESSING FUTURE TEACHERS’ SKILLS OF WORKING IN TERMS OF INCLUSIVE EDUCATION |
uk |
dc.type |
Article |
uk |