DSpace Repository

ФАХОВО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ВИМІР СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Пічкур, Микола Олександрович
dc.contributor.author Демченко, Ірина Іванівна
dc.contributor.author Сулим, Володимир Трохимович
dc.date.accessioned 2018-03-07T06:48:34Z
dc.date.available 2018-03-07T06:48:34Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8561
dc.description Пічкур М. О. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / М. О. Пічкур, І. І. Демченко, В. Т. Сулим // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 90-94 uk
dc.description.abstract Авторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії, самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК: 378:37.3.011.3-051]:376-056;
dc.subject фахова ідентифікація, стан готовності, майбутній педагог, інклюзивна освіта, психолого-педагогічна діагностика; uk
dc.subject specialty identification uk
dc.subject skills
dc.subject future teachers
dc.subject inclusive education
dc.subject psycho-pedagogical activities
dc.title ФАХОВО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ВИМІР СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ uk
dc.title.alternative SPECIALTY-IDENTIFICATION ASPECT OF ASSESSING FUTURE TEACHERS’ SKILLS OF WORKING IN TERMS OF INCLUSIVE EDUCATION uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account