DSpace Repository

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Козій, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-03-07T17:58:38Z
dc.date.available 2018-03-07T17:58:38Z
dc.date.issued 2013-01-19
dc.identifier.citation Козій О.М. Особистісно орієнтований підхід до формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Мистецтво у контексті освітньої парадигми: вітчизняний та зарубіжний досвід: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м.Умань, 18-19 січня 2013 р.) – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – 192 с. uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570
dc.description.abstract Особистісно орієнтований підхід розглядається відносно проблеми формування образно-інтонаційних навичок як цілеспрямований процес особистісно-мотивованої організації студентів на кінцевий результат фахової підготовки uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ПП Жовтий О.О. uk
dc.relation.ispartofseries УДК 7(07)(063);
dc.subject Особистісно орієнтований підхід uk
dc.subject студенти педагогічних коледжів
dc.subject мистецька освіта
dc.subject шляхи інтеграції
dc.title ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account