DSpace Repository

ІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Козій, Ольга Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-03-10T17:30:57Z
dc.date.available 2018-03-10T17:30:57Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Козій О.М. Інтеграційно-творчий підхід формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі диригентсько-хорової підготовки / О.М. Козій // мат. Міжнародного наук.-практ. семінару «Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», Умань, 2013 – Ст.46-50 uk
dc.identifier.uri https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574
dc.description.abstract в статті йдеться про один із перспективних напрямків у практиці вивчення диригентсько-хорових дисциплін це - інтеграційно-творчий підхід, який спрямований на цілісне і різнобічне розуміння художніх образів, які потрібно передати при прочитанні і виконанні, спонукає до розвитку творчих здібностей, формує художньо-образне мислення, забезпечує синтез різних видів мистецтва. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher Умань, Візаві uk
dc.relation.ispartofseries УДК 78(092)+371.134 ББК 85.31+74.589.85;
dc.subject інтеграційно-творчий підхід uk
dc.subject образно-інтонаційні навички
dc.subject студенти педагогічних коледжів
dc.subject теоретичні та методичні аспекти
dc.subject інтеграція
dc.subject художній образ
dc.subject інтонування
dc.title ІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ uk
dc.type ConfThesis uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account