Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козій, Ольга Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-03-10T17:30:57Z | |
dc.date.available | 2018-03-10T17:30:57Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Козій О.М. Інтеграційно-творчий підхід формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі диригентсько-хорової підготовки / О.М. Козій // мат. Міжнародного наук.-практ. семінару «Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», Умань, 2013 – Ст.46-50 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574 | |
dc.description.abstract | в статті йдеться про один із перспективних напрямків у практиці вивчення диригентсько-хорових дисциплін це - інтеграційно-творчий підхід, який спрямований на цілісне і різнобічне розуміння художніх образів, які потрібно передати при прочитанні і виконанні, спонукає до розвитку творчих здібностей, формує художньо-образне мислення, забезпечує синтез різних видів мистецтва. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Умань, Візаві | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 78(092)+371.134 ББК 85.31+74.589.85; | |
dc.subject | інтеграційно-творчий підхід | uk |
dc.subject | образно-інтонаційні навички | |
dc.subject | студенти педагогічних коледжів | |
dc.subject | теоретичні та методичні аспекти | |
dc.subject | інтеграція | |
dc.subject | художній образ | |
dc.subject | інтонування | |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |