dc.contributor.author |
Козій, Ольга Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-03-10T17:30:57Z |
|
dc.date.available |
2018-03-10T17:30:57Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.citation |
Козій О.М. Інтеграційно-творчий підхід формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі диригентсько-хорової підготовки / О.М. Козій // мат. Міжнародного наук.-практ. семінару «Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», Умань, 2013 – Ст.46-50 |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574 |
|
dc.description.abstract |
в статті йдеться про один із перспективних напрямків у практиці вивчення диригентсько-хорових дисциплін це - інтеграційно-творчий підхід, який спрямований на цілісне і різнобічне розуміння художніх образів, які потрібно передати при прочитанні і виконанні, спонукає до розвитку творчих здібностей, формує художньо-образне мислення, забезпечує синтез різних видів мистецтва. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Умань, Візаві |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК 78(092)+371.134 ББК 85.31+74.589.85; |
|
dc.subject |
інтеграційно-творчий підхід |
uk |
dc.subject |
образно-інтонаційні навички |
|
dc.subject |
студенти педагогічних коледжів |
|
dc.subject |
теоретичні та методичні аспекти |
|
dc.subject |
інтеграція |
|
dc.subject |
художній образ |
|
dc.subject |
інтонування |
|
dc.title |
ІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |