Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-06-22T07:37:49Z | |
dc.date.available | 2018-06-22T07:37:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р. - Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. - 192 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8783 | |
dc.description.abstract | З метою визначення ролі учителя початкової школи у створенні здоров’язбережувального середовища початкової школи вважаємо за необхідне проаналізувати обґрунтовані та експериментально перевірені, вітчизняними та зарубіжними педагогами дидактичні та організаційно-педагогічні умови, що забезпечують ефективне функціонування досліджуваного середовища. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk |
dc.subject | учитель | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | здоров'язбережувальне середовище | uk |
dc.subject | середовище | uk |
dc.subject | здоров'я | uk |
dc.title | РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У СТВОРЕННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |