dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-22T07:37:49Z |
|
dc.date.available |
2018-06-22T07:37:49Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 2-3 лютого 2018 р. - Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. - 192 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8783 |
|
dc.description.abstract |
З метою визначення ролі учителя початкової школи у створенні здоров’язбережувального середовища початкової школи вважаємо за необхідне проаналізувати обґрунтовані та експериментально перевірені, вітчизняними та зарубіжними педагогами дидактичні та організаційно-педагогічні умови, що забезпечують ефективне функціонування досліджуваного середовища. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Класичний приватний університет |
uk |
dc.subject |
учитель |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.subject |
здоров'язбережувальне середовище |
uk |
dc.subject |
середовище |
uk |
dc.subject |
здоров'я |
uk |
dc.title |
РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У СТВОРЕННІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |