dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-06-22T08:13:01Z |
|
dc.date.available |
2018-06-22T08:13:01Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
International scientific confernence "Modernization of educational system: world trends and national peculiarities": Conference Proceedings, February 23. Kaunas: Izdevnieciba "Baltija Publishing", 2018. 180 pages. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8784 |
|
dc.description.abstract |
В сучасній педагогічній літературі представлено напрями і комплекс завдань та дій вчителя початкової школи, що спрямовані на створення педагогічно організованої системи умов здоровʼязбереження, проте, на нашу думку, поза увагою більшості науковців залишається реалізація питань організації здоров’язбережувального середовища початкової школи учнів з обмеженими можливостями, тоді як вони потребують особливої уваги в системі освітньої взаємодії початкової ланки освіти. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.publisher |
Vytautas Magnus University |
uk |
dc.subject |
інклюзивна освіта |
uk |
dc.subject |
здоров'язбережувальне середовище |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.title |
РЕАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |