dc.contributor.author |
Совгіра, Світлана Василівна |
|
dc.contributor.author |
Гончаренко, Ганна Євдокимівна |
|
dc.contributor.author |
Душечкіна, Наталія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2018 |
|
dc.date.available |
2018 |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.isbn |
978-83-950180-3-9 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8832 |
|
dc.description.abstract |
У статті висвітлюється освітня важливість навчальних закладів охорони здоров'я освітнього середовища вищої освіти в частині підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності. Виявлено різноманітні підходи до концепцій "навчального середовища", " здоров'язбережувального навколишнього середовища", "навчального середовища". Роз'яснено структуру оздоровчого навчального середовища, яка охоплює педагогічний склад, студентів, їх сімей, а також педагогічні системи базових навчальних закладів, що пояснюється всебічним розумінням здорового способу життя в єдності фізичні, психологічні, соціокультурні компоненти та цілісність навчального процесу. Важливість психолого-педагогічного, спортивно-оздоровчого та медико-фізичного здоров'я ресурсів збереження навчального середовища, спрямованого на вирішення проблем зміцнення фізичного здоров'я студентів (медична фізкультура); формування ціннісних поглядів, емоційного управління (психологічні та педагогічні ресурси) та виховання культури здоров'я, що здійснюється шляхом здійснення спортивно-оздоровчої діяльності. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
освітннє середовище |
uk |
dc.subject |
психологічні та педагогічні ресурси |
uk |
dc.subject |
спортивно-рекреаційні ресурси |
uk |
dc.subject |
здоровий спосіб життя |
uk |
dc.title |
Виховне значення здоров’язбережувального освітнього середовища закладів вищої освіти |
uk |
dc.type |
ConfThesis |
uk |