dc.contributor.author |
Коберник, Галина Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-14T09:21:42Z |
|
dc.date.available |
2018-09-14T09:21:42Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8893 |
|
dc.description.abstract |
У статті теоретично обгрунтовано ефективні прийоми здійснення індивідуального підходу до процесу організації навчання у початковій школі.Зокрема йдеться про створення ситуації успіху у процесі навчально-пізнавальної діяльності учня шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;373.3.016 |
|
dc.subject |
Індивідуальний підхід |
uk |
dc.subject |
успіх |
uk |
dc.subject |
адаптування завдань |
uk |
dc.subject |
молодші школярі |
uk |
dc.title |
Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |