Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коберник, Галина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-14T09:21:42Z | |
dc.date.available | 2018-09-14T09:21:42Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8893 | |
dc.description.abstract | У статті теоретично обгрунтовано ефективні прийоми здійснення індивідуального підходу до процесу організації навчання у початковій школі.Зокрема йдеться про створення ситуації успіху у процесі навчально-пізнавальної діяльності учня шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;373.3.016 | |
dc.subject | Індивідуальний підхід | uk |
dc.subject | успіх | uk |
dc.subject | адаптування завдань | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.title | Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІ | uk |
dc.type | Article | uk |