DSpace Repository

Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Коберник, Галина Іванівна
dc.date.accessioned 2018-09-14T09:21:42Z
dc.date.available 2018-09-14T09:21:42Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8893
dc.description.abstract У статті теоретично обгрунтовано ефективні прийоми здійснення індивідуального підходу до процесу організації навчання у початковій школі.Зокрема йдеться про створення ситуації успіху у процесі навчально-пізнавальної діяльності учня шляхом адаптування навчального матеріалу до рівнів навчальних компетенцій молодших школярів. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;373.3.016
dc.subject Індивідуальний підхід uk
dc.subject успіх uk
dc.subject адаптування завдань uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.title Адаптування НАВЧАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account