DSpace Repository

Структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи

Show simple item record

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-09-15T11:52:24Z
dc.date.available 2018-09-15T11:52:24Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка [Текст]. Вип. 124 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. - Чернігів: ЧНПУ , 2015.- 320 с. (Серія: Педагогічні науки) uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8899
dc.description.abstract У даній статті розглядаються теоретичні аспекти структурних компонентів готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст поняття «готовність». Представлено погляди науковців щодо структурних компонентів готовності до педагогічної діяльності. Презентовано структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний та здоров’язбережувальний. Висвітлено знання та вміння майбутнього педагога при створенні здоров’язбережувального середовища в початковій школі. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject готовність uk
dc.subject здоров’язбережувальне середовище uk
dc.subject мотиви uk
dc.subject мотивайно-ціннісний компонент uk
dc.subject когнітивний компонент uk
dc.subject діяльнісний компонент uk
dc.subject рефлексивний компонент uk
dc.subject здоров’язбережувальний компонент uk
dc.title Структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account