Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-15T11:52:24Z | |
dc.date.available | 2018-09-15T11:52:24Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка [Текст]. Вип. 124 / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. - Чернігів: ЧНПУ , 2015.- 320 с. (Серія: Педагогічні науки) | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8899 | |
dc.description.abstract | У даній статті розглядаються теоретичні аспекти структурних компонентів готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. Здійснюється аналіз літератури, що розкриває зміст поняття «готовність». Представлено погляди науковців щодо структурних компонентів готовності до педагогічної діяльності. Презентовано структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний та здоров’язбережувальний. Висвітлено знання та вміння майбутнього педагога при створенні здоров’язбережувального середовища в початковій школі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальне середовище | uk |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | мотивайно-ціннісний компонент | uk |
dc.subject | когнітивний компонент | uk |
dc.subject | діяльнісний компонент | uk |
dc.subject | рефлексивний компонент | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальний компонент | uk |
dc.title | Структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров'язбережувального середовища початкової школи | uk |
dc.type | Article | uk |