DSpace Repository

ВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-09-15T12:22:46Z
dc.date.available 2018-09-15T12:22:46Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Збірник наукових праць "Педагогічні науки" № 80 Том 1 - Херсон 2017 uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8902
dc.description.abstract У статті представлено процес оцінювання ефективності традиційної організації процесу підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, визначення рівня сформованості здоровʼязбережувальної компетентності вчителів початкової школи, студентів-випускників та вихідного показника у майбутніх педагогів. Проведено діагностичну частину експериментальної роботи за такими критеріями: спонукально-мотиваційний, гносеологічно-інформаційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-здоров’язбережувальний. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;378:373.3.011.3-051:613
dc.subject здоров’язбережувальне середовище uk
dc.subject майбутні учителі початкової школи uk
dc.subject рівні здоров’язбережувальної компетентності uk
dc.title ВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account