Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-15T12:22:46Z | |
dc.date.available | 2018-09-15T12:22:46Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Збірник наукових праць "Педагогічні науки" № 80 Том 1 - Херсон 2017 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8902 | |
dc.description.abstract | У статті представлено процес оцінювання ефективності традиційної організації процесу підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, визначення рівня сформованості здоровʼязбережувальної компетентності вчителів початкової школи, студентів-випускників та вихідного показника у майбутніх педагогів. Проведено діагностичну частину експериментальної роботи за такими критеріями: спонукально-мотиваційний, гносеологічно-інформаційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-здоров’язбережувальний. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:373.3.011.3-051:613 | |
dc.subject | здоров’язбережувальне середовище | uk |
dc.subject | майбутні учителі початкової школи | uk |
dc.subject | рівні здоров’язбережувальної компетентності | uk |
dc.title | ВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ | uk |
dc.type | Article | uk |