dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-15T12:22:46Z |
|
dc.date.available |
2018-09-15T12:22:46Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.citation |
Збірник наукових праць "Педагогічні науки" № 80 Том 1 - Херсон 2017 |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8902 |
|
dc.description.abstract |
У статті представлено процес оцінювання ефективності традиційної організації процесу підготовки майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи, визначення рівня сформованості здоровʼязбережувальної компетентності вчителів початкової школи, студентів-випускників та вихідного показника у майбутніх педагогів. Проведено діагностичну частину експериментальної роботи за такими критеріями: спонукально-мотиваційний, гносеологічно-інформаційний, операційно-діяльнісний, рефлексивно-здоров’язбережувальний. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;378:373.3.011.3-051:613 |
|
dc.subject |
здоров’язбережувальне середовище |
uk |
dc.subject |
майбутні учителі початкової школи |
uk |
dc.subject |
рівні здоров’язбережувальної компетентності |
uk |
dc.title |
ВИВЧЕННЯ СТАНУ РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |