Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Осадченко, Тетяна Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2018-09-15T12:26:41Z | |
dc.date.available | 2018-09-15T12:26:41Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ 611 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8903 | |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти здоров’язбережувального уроку. Представлено основні вимоги до якісного уроку; головні критерії; як попередити втомлюваність учнів та зміцнити здоров’я. Сучасний здоров’язбережувальний урок неможливий без виховання, метою якого є формування морально–духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі. Сучасний зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей, сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;37.091.321:613 | |
dc.subject | здоров’я | uk |
dc.subject | психологічне здоров’я | uk |
dc.subject | урок | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальний урок | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.title | ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ | uk |
dc.type | Article | uk |