00 DSpace/Manakin Repository

ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Осадченко, Тетяна Михайлівна
dc.date.accessioned 2018-09-15T12:26:41Z
dc.date.available 2018-09-15T12:26:41Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ 611 с. uk
dc.identifier.uri http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8903
dc.description.abstract У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти здоров’язбережувального уроку. Представлено основні вимоги до якісного уроку; головні критерії; як попередити втомлюваність учнів та зміцнити здоров’я. Сучасний здоров’язбережувальний урок неможливий без виховання, метою якого є формування морально–духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі. Сучасний зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей, сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. uk
dc.language.iso uk uk
dc.relation.ispartofseries УДК;37.091.321:613
dc.subject здоров’я uk
dc.subject психологічне здоров’я uk
dc.subject урок uk
dc.subject здоров’язбережувальний урок uk
dc.subject критерії uk
dc.subject початкова школа uk
dc.title ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу