dc.contributor.author |
Осадченко, Тетяна Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2018-09-15T12:26:41Z |
|
dc.date.available |
2018-09-15T12:26:41Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Матеріали ХХХІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 33. ‒ 611 с. |
uk |
dc.identifier.uri |
http://dspace.udpu.edu.ua:8181/handle/6789/8903 |
|
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовуються теоретичні аспекти здоров’язбережувального уроку. Представлено основні вимоги до якісного уроку; головні критерії; як попередити втомлюваність учнів та зміцнити здоров’я. Сучасний здоров’язбережувальний урок неможливий без виховання, метою якого є формування морально–духовної життєво компетентної особистості, яка успішно само реалізується в соціумі. Сучасний зміст виховання – це система загальнокультурних і національних цінностей, сукупність соціально значущих якостей особистості, що характеризують її ставлення до суспільства і держави, інших людей, природи, мистецтва, самої себе. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.relation.ispartofseries |
УДК;37.091.321:613 |
|
dc.subject |
здоров’я |
uk |
dc.subject |
психологічне здоров’я |
uk |
dc.subject |
урок |
uk |
dc.subject |
здоров’язбережувальний урок |
uk |
dc.subject |
критерії |
uk |
dc.subject |
початкова школа |
uk |
dc.title |
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИЙ УРОК ТА ЙОГО КРИТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ |
uk |
dc.type |
Article |
uk |